Tentang Kami

Selamat datang ke blog kami yang dikhususkan kepada ex-students SEMI ABIM batch Form 1 Ibnu Sina 2007 hingga Form 3 Ibnu Batuttah 2009. We all are like a family, senang susah sentiasa bersama. Dengan moto 'Ukhuwah Fillah Abadan Abada', semoga hubungan kita dapat diperkukuhkan buat selama-lamanya. (:

Wajah Kami

Tuesday, May 25, 2010

Tawaran Ditutup


Assalamualaikum korang! :D

Okay, dengan ini aku tutup tawaran untuk menghandle blog ni, sebab aku rase dah ramai dah. Jadi, dengan rasminya, orang-orang yang handle blog ni ialah:
  • Ikram
  • Farhan
  • Najiyyah
  • Lina
  • Shuhadah
  • Haziqah

Cukup-cukuplah enam orang je yang handle, nanti pening kepala kami semua, betul tak korang? HAHA, well, kitaorang berenam akan bergilir-gilir update blog ni dengan macam-macam cerita or informations yang kiteorang nak kongsi. Hah, yang terlambat nak naikkan nama untuk handle blog ni, mintak maaf ye? Tula, masa mula-mula aku tanye tak nak. :P

Lagi satu, semalam, 24 Mei 2010, adalah hari lahir bekas penolong kelas kelas kita, Najiyyah Nasuha binti Alwi. Yang ingat tu, baguslah, yang tak ingat, aiyooo! HAHA. Dah kata satu family, mestilah kena ingat birthday kan? Takpe, nanti aku sediakan ruang khas untuk letak tarikh2 birthday batch kita ni. Ucapan khas untuk Najiyyah, semoga panjang umur dan dirahmati Allah s.w.t. Harap hidup Cik Najiyyah kita sentiasa diberkati Allah. And the most important thing is, harap2 persahabatan kita dengan dia kekal buat selama-lamanya.

Haha, ade lagi, HAHA. Hari ni pulak birthday Farah Najihah, dia sempat menjadi family kita mase Form 1, lepas tu dia pindah atas sebab2 tertentu. Yeah, kita semua lost contact, tapi birthday kena ingat jugak.

Okay, berhenti sampai sini dulu. Salam. :)

Yang ikhlas,
Lina Khairunisa

No comments: