Tentang Kami

Selamat datang ke blog kami yang dikhususkan kepada ex-students SEMI ABIM batch Form 1 Ibnu Sina 2007 hingga Form 3 Ibnu Batuttah 2009. We all are like a family, senang susah sentiasa bersama. Dengan moto 'Ukhuwah Fillah Abadan Abada', semoga hubungan kita dapat diperkukuhkan buat selama-lamanya. (:

Wajah Kami

Monday, May 10, 2010

Salam Perkenalan!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera korang semua! (:

Terlebih dahulu, aku nak memperkenalkan blog yang baru di'sign up' oleh Ikram yang dikhususkan untuk ex-students Sekolah Menengah Islam ABIM, Sungai Ramal batch Form 1 Ibnu Sina 2007 sampai Form 3 Ibnu Batuttah 2009. Blog ni diwujudkan untuk merapatkan hubungan 'kekeluargaan' kita semua yang telah terbina hampir tiga tahun lebih, terutama students Form 3 Ibnu Bathuttah 2009. Maaflah ye kerana menggunakan 'aku' dalam post ni sebab dah terbiasa bahasakan 'aku' dengan korang semua. :P

Buat masa ni, ada dua orang sahaja yang manage blog ni, Lina sendiri dengan Ikram. Tapi, kalau ada yang berminat nak manage blog ni ataupun ada cadangan2 untuk menaiktarafkan blog ni, silalah contact kami dengan apa cara sekalipun, HAHA. Aku harap korang semua dapatlah follow perkembangan blog ni supaya segala informasi terkini dapat disampaikan dengan cepat, tepat dan padat. Ceh!

Okay, aku berhenti sampai sini jela. Nanti aku post lagi! Wassalam.

Ikhlas,
Lina Khairunisa Ruhaizam. :)

No comments: