Tentang Kami

Selamat datang ke blog kami yang dikhususkan kepada ex-students SEMI ABIM batch Form 1 Ibnu Sina 2007 hingga Form 3 Ibnu Batuttah 2009. We all are like a family, senang susah sentiasa bersama. Dengan moto 'Ukhuwah Fillah Abadan Abada', semoga hubungan kita dapat diperkukuhkan buat selama-lamanya. (:

Wajah Kami

Saturday, May 22, 2010

Siapa?


Assalamualaikum korang semuaaaa! :)

Agak lama jugak aku tinggalkan blog Alumni ni, nasib baik ade yang lain. Oh ya, sekarang aku nak bagitahu korang sape yang handle blog ni secara rasmi.
  • Ikram
  • Najiyyah
  • Shuhadah
  • Lina

Okay, kami semua ni, buat sementara waktu yang handle blog ni. Kalau ade yang berminat, lagi sekali aku nak cakap, sila bagitahu kami or naikkan nama korang dekat shoutbox ye kawan-kawan, HAHA. Lagi satu, Ikram mintak semua batch kita untuk datang ke SEMI ABIM pada hari Jumaat, 28/5/2010. Mase tu cuti Hari Wesak, sure boleh pergi tak? Yang duduk asrama, kalau tak balik, takpela. Tujuannye untuk membincangkan pasal reunion kita ni. Nak discuss pasal aktiviti, tempat, transport semua. So, tolonglah beri kerjasama untuk hadir. Cikgu Rosliza dan Ustazah Fazidah pun dijemput hadir ye? :)

Okay, sampai sini jela eh. Dah panjang berjela-jela dah membebel. Wassalam.

Yang ikhlas,
Lina Khairunisa

No comments: