Tentang Kami

Selamat datang ke blog kami yang dikhususkan kepada ex-students SEMI ABIM batch Form 1 Ibnu Sina 2007 hingga Form 3 Ibnu Batuttah 2009. We all are like a family, senang susah sentiasa bersama. Dengan moto 'Ukhuwah Fillah Abadan Abada', semoga hubungan kita dapat diperkukuhkan buat selama-lamanya. (:

Wajah Kami

Saturday, May 15, 2010

S.O.S


Assalamualaikum korang semua!

Sekarang ni kan, aku and semua lah, sibuk dengan mid-term exam. So, kemungkinan blog ni tak 'bersentuh' selama beberapa hari, mengikut tempoh kami periksa. Alah, lagipun blog ni memang tak bersentuh pun, asyik aku je update, aku yang menaip ni pun naik bosan. ==' Tolonglah ye, siapa yang sukarela nak update blog ni 24/7, sila naikkan nama anda sebab saya tak larat nak buat sorang2. Lagi satu ni, mana si Ikram ni? Dia yang sepatutnya bekerjasama di sini, hee. :D

Hah, hari tu ada sorang junior tanya, boleh ke dia nak follow blog ni? Wahai adikku sayang, follow jela, takde masalah pun sebab blog ni adalah untuk dibaca oleh orang ramai, okay? (:
Lagi satu (deyy, berapa kali da?), sape2 batch kita ni yang ada blog, tolonglah letak link kat shoutbox and make sure korang punye blog tu tak private eh?

Okay, aku stop sini jela. Da~

Lina (:

No comments: