Tentang Kami

Selamat datang ke blog kami yang dikhususkan kepada ex-students SEMI ABIM batch Form 1 Ibnu Sina 2007 hingga Form 3 Ibnu Batuttah 2009. We all are like a family, senang susah sentiasa bersama. Dengan moto 'Ukhuwah Fillah Abadan Abada', semoga hubungan kita dapat diperkukuhkan buat selama-lamanya. (:

Wajah Kami

Sunday, May 16, 2010

Sorry :D



Assalamualaikum..first skali nk minx maaf kat Lina sbb da lame x update blog ni..sory3..haha! aku da lame x buka blog ni..ha btol gak Lina ckp..aku pekse dlm 3 minggu penoh..so sape2 yg nk tolong updatekan blog ni, bgtaula kat kami..jgn segan silu..Buat kali pertama aku post kat blog ni..hahai! :D rase segan lak..sbb aku buka blog ni, tp x update :P..

Ha..lupe nk ckp..sape2 yg ade berite nk bgtau kat kitorang mcm ade persembahan ke, ade yg sakit ke..bgtau jela kat kitorang..x yah nk simpan2..kecuali klau bnde tu perlu di'privatekan'..

oke aku stop kat sini..Salam

Ikram_Zaim :)

1 comment:

Lina Khairunisa said...

Apology accepted! Ha! :P